Mõttesalv
kolmapäev, 7. jaanuar 2009
  Päev 0 - Reis hakkab pihta
(13:10)
Hetkel on siis _lõpuks_ asi nii kaugel, et ma olen jõudnud lennujaama ja piletid ning pass koos viisaga on minu taskus...
Lennuki väljumiseni on veel tund aega... Seega naudin siinset wifi võrku seni, kuni saan. Vaevalt seda Helsingi või Hong Kongi lennujaamades jõuan kasutada... Hea kui neis pagasigi kätte jõuan saada ja järgmise lennuki peale viia...
Trass, mida mööda siis lähen, on Tallinn->Helsinki->Hong Kong->Cebu. Minnes on mõlemas vahepeatuses napp tund aega lennukite vahetamiseks... Õnneks jääb asi sama terminlai piiresse mõlemas kohas... Tagasi tulles see-eest saan Hong Kongis ööbida. :S Aga kõigest sellest järge mööda nii, kuis asjad arenevad siin...

--------------------------------
(10:05 kohalik aeg, teisisõnu Eesti aeg +6h)
Istun Hong Kongi lennujaamas. Niipalju siis sellest meeldivast ja rahulikust lennureisi sujumisest. Phäh. Ja kõige selle taga on ilm. Isegi mitte halb ilm. Lihtsalt - ilm.
Aga asjast järgemööda. Lend Helsingisse oli nagu kehva bussiga Tartust Elvasse loksumine. Sama palju loksutas ja sama kaua võttis umbes aega kah - 25 minutit. Lennukki oli umbes sama suur, kui keskmine liinibuss. Ilusa ilmaga nägin Tallinnast õhkutõusmise ära ning siis tõmbasid pilved kardinad ette ja hakkasimegi juba maanduma :P

Ka Helsingis kohapeal läks täitsa kenasti ja peaaegu sujuvalt. Pärast sealset passi ja boarding-passi kontrolli oli väike viivitus, kuid mitte liiga pikalt enne seda, kui lennukisse saime. Ja siis hakkas pihta. Kõigepealt muidugi tuli rahvast peale ilgelt kaua. 20 minutit pärast õiget väljumisaega tulid viimassed inimesed vist pardale. Ja siis oli veel väike viivitus - lennuki jääst sulatamine. 35 minutise hilinemisega sai lennuk liikuma. Selline viivitus oleks olnud veel täitsa aksepteeritav, kuna Hong Kongis oli ette nähtud 1h lennukite vahetamiseks.
Kui lennuk oli juba stardirajale ennast veeretanud ja seal mingi 10 mintsa väristanud ja võdisenud, veeres ta terminali juurde tagasi ning teatati, et 4-st mootorist 2 ei tahtnud käivituda. Mingid kütuseventiilid olid kinni külmunud. Vabandati mitu korda viivituse pärast ning öeldi, et kusagil 25 minutit läheb. Pool tundi hiljem teatati, et ventiilid on täitsa lahti saadud, kuid mingid elektroonikajupid tahavad veidi lisaõli. Muretsemiseks polevat põhjust ning 15 minuti pärast peaks lendu saama. Saigi. Aga selle aja peale oli viivitust kogunenud juba poolteist tundi. Mnjah - põhjamaine meeldiv -10 kraadine ilm ja selle rõõmud.

9 tundi ja 25 minutit hiljem maandus meie lennuk Hong Kongis. Päike küll paistis, kuid lennujaamast üle lahe paistma pidav linn oli udu (või oli see sudu) sees ning aimata oli aind majade ja mägede piirjooni. Lisaks sellele oli pool tundi tagasi minu lennuk Cebusse juba lahkunud. Hakkasid juba igasugu mõtted tekkima. Lisaks veel mure pagasi pärast. Lennuki koridorist välja jõudes oli aga juba üks üliagar hiina-tüüpi neiu uksel vastas minu nimega silt näpus. Juhatas mind kiiresti ühe retseptsioonineiu juurde, kus pärast kiiret ja minule mõistmatut vadistamist tehti mulle selgeks (juba täiesti mõistetavalt), et õige lend on läinud ja mind tõstetakse ümber järgmisele võimalikule. Too aga ei lähe mitte otse Cebusse, vaid Manilasse. Sealt läheb siis juba järgmine edasi Cebusse.
Nüüd istun siin ja ootan siin. Kohalikud asjapulgad jälitavad kusagil mööda lennujama keldreid minu kohvrit, et see nüüd uue lennuki jaoks õigesse kohta toimetada. Ja siis Manilas pean ma veel leidma mingist kohast enda kohvri ja selle välja võtma ja ISE peaaegu, et järgmise lennukini toimetama (selle asemel, et ta ise maagiliselt õigesse paika jõuaks).
Eks näis mis saab. Praegse plaani järgi jõuan Cebusse 11:45 asemel 19:15 ja kahe vahepeatuse asemel kolmega. "Seiklus" missugune.
 
|
SÕBRAD

Aweron
Crata
Tomm
Flo
Gea
Shalaya
Xel
Mariana
Mihkli fotoBlog
Küljetuul


Emma pilte

ARCHIVES
09/03 / 10/03 / 11/03 / 12/03 / 01/04 / 02/04 / 03/04 / 05/04 / 08/04 / 09/04 / 10/04 / 11/04 / 12/04 / 01/05 / 02/05 / 03/05 / 04/05 / 05/05 / 06/05 / 07/05 / 08/05 / 09/05 / 10/05 / 11/05 / 12/05 / 01/06 / 02/06 / 03/06 / 04/06 / 05/06 / 06/06 / 07/06 / 08/06 / 09/06 / 10/06 / 11/06 / 12/06 / 01/07 / 02/07 / 03/07 / 04/07 / 05/07 / 06/07 / 07/07 / 08/07 / 09/07 / 10/07 / 11/07 / 12/07 / 02/08 / 03/08 / 04/08 / 05/08 / 06/08 / 07/08 / 08/08 / 09/08 / 11/08 / 12/08 / 01/09 / 05/09 / 06/09 / 09/09 / 10/09 / 11/09 / 12/09 / 01/10 / 02/10 / 03/10 / 04/10 / 05/10 / 06/10 / 08/10 / 09/10 / 09/11 /


Blogger

HaloScan.com

Atom Feed